ورزش سالگیکودکان

افزایش فعالیت بدنی کودکان در خانه

افزایش فعالیت بدنی کودکان در خانه در شرایطی که به باشگاه دسترسی نباشد یا به دلیل آلودگی هوا ویا شیوع بیماریهای اپیدمی امکان ورزش در بیرون خانه وجود نداشته باشد، بهترین راه برای حفظ یا افزایش آمادگی جسمانی آنان است. ادر زیر به راههای تشویق  کودکان برای ورزش در خانه می پردازیم.

۱-هدف تعیین کنید

با کودک خود در مورد مزایای فعالیت بدنی صحبت کنید و از هدفی که دوست دارد به آن برسد استفاده کنید. دستیابی به اهداف کوچک  می تواند به کودک در ایجاد انگیزه کمک کند و منجر به عادات سالم طولانی مدت شود. اهداف می توانند از پیاده روی هر روزه ، افزایش تعداد جک های پرش یا اسکات ، تا  مدت زمانی که  می توانند در حالت پلانک بمانند،  متغیر باشند. شما می توانید انواع مختلف چالش های تمرین را به صورت آنلاین برای سن و سطح تناسب اندام مختلف پیدا کنید. برای بررسی اهداف روزانه و نشان دادن پیشرفت ، در نظر داشته باشید که یک چارت را در خانه آویزان کنید.

۲-خلاق باشید

برای حفظ سرگرمی ورزش برای کودکان ، تنوع کلید اصلی است. از کودک خود بپرسید کدام فعالیت را بیشتر دوست دارد ، بنابراین فعالیت بدنی چیزی است که از آن لذت می برد. آن را از روز به روز ترکیب کنید ، چه پیاده روی ، دوچرخه سواری ، رقص ، دویدن در فاصله زمانی ، یوگا ، بازی در خارج ، تمرینات مربوط به وزن بدن یا بیشتر.

۳- ورزش را در اولویت خانواده قرار دهید

اگر واقعاً می خواهید کودک خود را به تحرک تحریک کند ، بهترین راه برای انجام این کار این است که خودتان نمونه ای برای او باشید. بزرگترین عاملی که می تواند در سلامت و تحرک بچه ها تأثیرگذار باشد ، همان کاری است که خانواده آنها انجام می دهد. “انتخاب کنید که تا آنجا که ممکن است با کودکان خود فعال باشید ، نه اینکه انتظار داشته باشید که آنها این کار را به تنهایی انجام دهند.”

برخی تمرینات ورزشی مفید برای کودکان در خانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا