درباره ما

رزومه مدیریت

آرزو فرزانه

دکترای تخصصی فیزیولوژی ورزشی

گرایش بیوشیمی و متابولیسم ورزشی

از دانشگاه شیراز

دارای مدرک مربی گری ایروبیک، مدرک مربی گری آمادگی جسمانی و مدرک مربی گری پیلاتس از فدراسیون ورزشهای همگانی

مدرس دانشگاه و پژوهشگر در زمینه ورزش و تندرستی

اهداف ما:

سالهاست که توسعه تکنولوژی و تغییرات گسترده ناشی از آن در زندگی روزمره انسان ها با ایجاد کم تحرکی و مشکلات متعاقب آن، سلامت جسمانی و روانی افراد را در معرض خطر قرارداده است. از سوی دیگر تغییرات فرهنگی و اجتماعی جوامع، گسترش شهرنشینی و کاهش روزافزون فضا در سکونت گاههای جدید، به این مشکل دامن زده است.

همچنین حرکت شتاب آلود کسب و کار ها در دنیای امروز با کم کردن فرصت ((رسیدگی به خود)) برای انسانها، مسیری پرتنش، پراضطراب و مستعد ابتلا به انواع بیماری های جسمی و روانی را فراهم کرده است و البته ورود تلفن های هوشمند به دایره زندگی روزمره و رشد زایدالوصف اشتیاق به استفاده از آنها در بین مردم و مجازی شدن تدریجی اغلب اموری که حتی یک قدم زدن ساده برای خرید را از من و شما سلب کرده و به دامان اینترنت انداخته است هم شاید مهمترین و بیشترین تاثیر در ایجاد این فضا را در پی داشته است.

در این ورطه ی پرتزاحم و شلوغ، که فرصت تلاش برای حفظ سلامت تن، به عنوان اصل مایه ی سلامت روان، دیر به دیر و کمیاب به دست می رسد، بر آن شدیم تا با ایجاد درگاهی در همان بستر مجازی، فضایی برای ارتقای آگاهی عمومی و به اشتراک گذاری دانش عمومی و تخصصی در زمینه ورزش و سلامت جسمانی فراروی هم میهنان عزیز قراردهیم. باشد که زمینه ساز احساس نیازی بیش از  پیش در اقشار جامعه در موضوع ((تحرک و فعالیت بدنی)) باشد و چه بسا از این محمل مشوقی باشد برای من و شما که به ((سلامتی))  به عنوان یکی از ارزشمند ترین موهبت های الهی، ارجی درخور بنهیم.

به امید روزی که هر ایرانی نه تنها یک ورزشکار بلکه یک مربی باشد.

آخرین مطالب سایت

دکمه بازگشت به بالا