ورزش سراکاهش وزن

عبور از فلات کاهش وزن در ورزش

 

هنگامی که تمرینات مشابه را هر روز تکرار می کنید، بدن شما به این فعالیت عادت می کند. اغلب افزایش شدت به شما کمک می کند تا از فلات عبور کنید تا به هدف کاهش وزن خود برسید. یک تا دو بار در هفته یک تمرین شدیدتر را به برنامه خود ااگر کالری دریافتی و ورزش ثابت مانده است، اما به فلات کاهش وزن رسیده اید، سعی کنید شدت ورزش خود را افزایش دهید. ضافه کنید. اگر پیاده‌روی می‌کنید، دویدن  را در برنامه خود قرار دهید یا شیب را به مسیر خود اضافه کنید. اگر می‌دوید، چند دوی سرعت اضافه کنید. تمرینات قدرتی را می توان با افزودن حرکات کاردیو مانند جامپینگ جک یا دویدن در بین ست ها تقویت کرد.

عدم افزایش ضربان قلب در تمرینات

افزایش ضربان قلب و تنفس نشانه آن است که شما در سطحی کار می کنید که آمادگی قلبی عروقی را بهبود می بخشد. ورزش با شدت متوسط، کلید بهبود سلامت قلب و سوزاندن کالری است. اگر می توانید به راحتی مکالمه را ادامه دهید و در طول تمرین به سختی عرق می کنید، ممکن است زمان آن رسیده که شدت فعالبت خود را افزایش دهید.

عضلات شما خسته نمی شوند.

افزایش قدرت عضلانی مستلزم رعایت اصل اضافه بار است. برای به دست آوردن قدرت، عضلات باید با وزنه به چالش کشیده شوند . انجام ۸ تا ۱۲ تکرار آخر هر ست باید چالش برانگیز باشد. اگر بدون تلاش تکرارهای آخر را انجام می دهید زمان آن رسیده است که وزنی را که بلند می‌کنید افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا