معرفی کتابورزش نوشتار

معرفی کتاب Fitness Professional’s Handbook Seventh Edition

معرفی کتاب ّFitness professional

by Edward T. Howley  (Author), Dixie L. Thompson (Author)  Format: Kindle Edition with Audio/Video

April 2016:Publication date
 print length:592pages
کتاب راهنمای تناسب اندام ، نسخه هفتم با منبع وب ،شامل دانش حرفه ای تناسب اندام برای غربالگری شرکت کنندگان ، انجام تست های استاندارد تناسب اندام ، ارزیابی اجزای اصلی تناسب اندام و تجویز ورزش مناسب است که در اختیار متخصصان تناسب اندام قرار می دهد. این متن از آخرین استانداردها ، دستورالعمل ها و تحقیقات متخصصین این حوزه استفاده می کند تا با در اختیار قرار دادن دانش لازم در این زمینه خوانندگان را برای همکاری با مشتریان و افراد مختلف جامعه آماده کند..

این متن شامل دهمین نسخه از دستورالعمل های  ACSM’s Guidelines for Exercise Testing and Prescription and the Physical Activity Guidelines for Americans و توصیه های مربوط به ورزش و فعالیت بدنی برای بزرگسالان ، کودکان و کسانی است که نیازهای خاصی دارند. این متن اهمیت ارتباط بین متخصصان بهداشت و پزشکان را با افرادی که در زمینه تناسب اندام فعالیت می کنند ، برای تجویز اصولی ورزش و ارائه تمرینات ورزشی و برنامه های تناسب اندام متناسب با نیاز و هدف افراد فراهم می کند.

هر فصل به روز شده است و به خوانندگان اجازه می دهد از جدیدترین نظریه ها و یافته ها باخبر شده و آنها را در موقعیت های واقعی به کار گیرند. موارد زیر از مهمترین تغییرات نسخه هفتم است:

کتابخانه ویدیویی آنلاین حاوی ۲۴ کلیپ ویدیویی که به خوانندگان کمک می کند تا تکنیک های کلیدی پوشش داده شده در کتاب را بهتر بکار گیرند

یک منبع وب حاوی به روزرسانی ها و مراجع دو ساله فرم های قابل پر کردن ، که یک ابزار مفید برای استفاده افراد در خارج از کلاس است.

فصل جدید ،  “Training for Performance,”​​، به متخصصان کمک می کند تا تمرین خود را برای کار با ورزشکارانی که اهداف مربوط به افزایش و بهبودعملکرد دارند، گسترش دهند.

New information ،شامل پیامدهای آسیب عضلانی ناشی از ورزش (رابدومیولیز) ، دستگاههایی که برای ردیابی فعالیت بدنی و برآورد هزینه انرژی (به عنوان مثال شتاب سنج) بکار می روند، اطلاعات مربوط به انعطاف پذیری نسبی و نقش lumbopelvic rhythmدر عملکرد پشت ، اهمیت پیشرفت تجویز ورزش و استانداردهای  حرفه ای مربوط به مراقبت دربرنامه های HIITدر موضوعات و تحقیقات جدید است.

آمارهای به روز شده در مورد CVD و CHD از انجمن قلب آمریکا ، چاقی بزرگسالان و کودکان ، و شیوع COPD ، آسم ، برونشیت و آمفیزم ، نیز در این کتاب آمده است.

این کتاب با رویکردی جامع و کاربردی ، خوانندگان را قادر می سازد تا به افراد ، جوامع و گروه ها کمک کنند تا از مزایای ورزش منظم در یک محیط ایمن برخوردار شوند. این کتاب مبانی علمی و توصیه های به روز را برای کمک به خوانندگان در درک بهتر نقش ورزش در کیفیت زندگی و دستورالعمل های غربالگری ، آزمون ، نظارت و اصلاح فعالیت برای افراد مختلف فراهم می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا