تازه های تجهیزات ورزشیورزش گفتار

تکنولوژی های نوین در خدمت تجهیزات ورزشی

با ورود تکنولوژی های نوین و خصوصاً هوشمند در عرصه تجهیزات ورزشی، فضای جدید و گسترده ای در جایگزینی روش های قدیمی برای حفظ سلامتی ایجاد شده است. تعداد ابزارهای هوشمند مدرنی که می توانند در انجام صحیح، کامل و به موقع حرکات ورزشی به شما کمک کنند تا توانایی بالقوه خود را برای یک ورزش درک کرده و بالا ببرید، روز به روز در حال افزایش است. با در دسترس بودن تجهیزات ورزشی ، شما قادرخواهیدبود ضعف های خود را بهبود بخشیده و استقامت خود را به راحتی تثبیت کنید. زیرا این فناوری های نوآورانه امکانی را برای ما فراهم می کند تا جنبه های مختلف عملکرد اندام بدن خود را در خلال یک فعالیت ورزشی بررسی کنیم.

تجهیزات مدرن برای ورزش و تناسب اندام به شما کمک می کنند تا اهداف خود را به چالش بکشانید. سلامتی خود را حفظ کنید و به شما امکان می دهند تا به درجه مطلوب عملکرد خود برسید. البته ، ممکن است همه تجهیزات ورزشی مناسب شما نباشند. بنابراین برای اطمینان از یافتن موارد مناسب که پاسخگوی نیازهای خاص شما باشد.در زمینه تکنولوژی های نوین ما  برخی از بهترین ابزارهای هوشمند کمکی سال ۲۰۲۰ در تناسب اندام را معرفی می کنیم.

NURVV Run:

چه یک مبتدی باشید یا یک دونده باتجربه ، داشتن تکنیک مناسب دویدن می تواند به افزایش سرعت و کاهش آسیب دیدگی شما کمک کند. فناوری NURVV Run برای جمع آوری داده ها در مورد طول گام ، ضربه پا ، ضخامت و عدم تقارن گام گذاری در زمان دویدن به کمک بیومکانیک از کفی هوشمند منحصر به فردی استفاده می کند. این ابزار با جمع آوری داده های مربوطه و ارسال به برنامه مربیگری نصب شده در تلفن هوشمند شما، داده های ارسالی را تجزیه و تحلیل می کند و نکات روشنی در مورد چگونگی بهسازی حرکات و تعادل بخشیدن به تمرینات به شما می دهد.

هدف از این تکنولوژی بهسازی حرکات و تعادل بخشیدن به تمرینات
فناوری NURVV Run برای جمع آوری داده ها در مورد طول گام ، ضربه پا ، ضخامت و عدم تقارن گام گذاری در زمان دویدن به کمک بیومکانیک از کفی هوشمند منحصر به فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا